Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Για την Ελευθερία


                                                



Κατόπιν πολλών ετών αναζήτησης, σκέψεων και συνδιαλλαγών με τον εαυτό μου κατέληξα πως: Ελευθερία είναι οι επιλογές μας! Κατέληξα επίσης πως οι επιλογές μας επηρεάζονται από τις δυνατότητες που μας δίνονται. Όταν η ίδια η πατρίδα μου, το ίδιο μου το κράτος, το ίδιο μου το περιβάλλον στο οποίο εγώ ως πολίτης, ως άνθρωπος, ως γυναίκα, ως εργαζομένη, ως μάνα, ζω, δεν μου επιτρέπει να εκφραστώ, να δημιουργήσω , να προοδεύσω, να επικοινωνήσω, δεν ζω, απλώς επιβιώνω, ας πούμε με αξιοπρέπεια ως τώρα! Μέσα σε ένα περιβάλλον τρομοκρατίας, πανικού και ανελευθερίας για πια Ελευθερία μπορούμε να μιλάμε; Ως πολίτες αυτής της χώρας είμαστε δέσμιοι των καταστάσεων και των συνθηκών που σκέφτηκαν, αποφάσισαν και έπραξαν κάποιοι «αξιοπρεπείς» γραβατωμένοι «κύριοι», που ο ορίζοντας στο όραμα που είχαν για αυτή την χώρα, ξεκινούσε και τελείωνε στο προσωπικό και συντεχνιακό τους συμφέρον. Είχατε την επιλογή, κάποιοι, ( διαχωρίζω την θέση μου, γιατί ποτέ δεν ήταν επιλογή μου) να τους δίνετε το πράσινο και γαλάζιο φως να συνεχίζουν, το κάνατε, «ανθρώπινα» είναι τα λάθη. Αυτά αφορούν το παρελθόν και το παρόν. Οφείλουμε όμως να σεβαστούμε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας. Οφείλουμε να σεβαστούμε το μυαλό μας και την ψυχή μας( εμείς της Ψυχιατρικής και όχι μόνο), να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια μας. Γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς δεν θα το κάνει  κανείς άλλος για εμάς! Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε. Ήρθε η ώρα να αγωνιστούμε για την Ιερή και Πολύτιμη Ελευθερία, βλέπε Ιστορία. Η Ελευθερία δεν κερδίζεται από τον καναπέ με απραξία, απάθεια και ηττοπάθεια. «Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία». Ας κάνουμε την επανάσταση μας, γιατί τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να κοιτάμε στα μάτια τα παιδιά μας και να μην ντρεπόμαστε.
Και θυμηθείτε η δύναμη είναι με το μέρος των πολλών όσο και αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο!!!    

                                                              Της Ελένης Καζάντζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου