Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Περί μετακίνησης προσωπικού, φαρμακείου και πρωτόκολλου από τον Ψ.Τ. του Γ.Π.Ν.Τ.




Επειδή υπάρχουν και ακούγονται διάφοροι ψίθυροι περί αδράνειας της Ιατρικής υπηρεσίας για να αναστείλει την μετακίνηση του Φαρμακείου και του Πρωτοκόλλου στο Γ.Π.Ν.Τ. σας αναφέρω:

1ον καταρχήν όταν ρωτήθηκα για την συγχώνευση του Π.Γ.Ν με το Ψ.Ν.Τ. από τον κ. Λοβέρδο (ο οποίος βέβαια είχε πάρει την απόφαση να την κάνει κι ας ρωτούσε τυπικά) με αναφορά μου με τίτλο «Περί μη συγχωνεύσεως με το Γ.Π.Ν.» καταμετρούσα τα προβλήματα που θα δημιουργούνταν. Η άποψη μου δεν ελήφθη υπόψιν. Τα προβλήματα που επήλθαν τα ζείτε.

2ον όσον αφορά την απόφαση μετακίνησης Φαρμακείου και Πρωτοκόλλου, υπάρχει αναφορά που η Ιατρική υπηρεσία εναντιώνεται σε αυτό (αριθ. Πρωτ: 1647/23-10-2012). Η κ. Σιουρούνη δεν την έλαβε καν υπόψιν και εγώ παραιτήθηκα διαμαρτυρόμενος από την θέση του Διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας (αριθ. Πρωτ: 16746/23-10-2012), αλλά η κ. Γκιόλα δεν την έκανε δεκτή.

3ον επειδή πρακτικός αποχωρώ από 1-3-2013, είναι κατανοητό ότι αναλαμβάνουν να λύνουν τα προβλήματα με τις εισηγήσεις τους οι 4 συνάδελφοι (οι 3 ενδονοσοκομειακά και 1 εξωνοσοκομειακά), των οποίων η θέση καθίσταται δυσχερέστατη. Εγώ αποχωρώ, δεν μπορώ και δεν οφείλω να έχω καμία συμμετοχή. Να γνωρίζετε ότι ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας δεν έχει εκτελεστική εξουσία, αλλά μόνο συμβουλευτική προς την εκάστοτε Διοίκηση.  

 


Επιμελήθηκε ο Μάριος Τυροβολάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου